NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Life Arch
  • عجبني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
عاش ياغالي بجد الجزء جامد منتظر الجديد

• عجبني
  • حبيته
عاش ياغالي بجد الجزء جامد منتظر الجديد
هيتلر الغالي بجد بشكرك علي تشجيعك و النهاردة بليل الحزء التاسع هينزل✌🌹🙏

• حبيته
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
  • عجبني
تم أضافة الجزء التاسع النشر يكون في تعليق جديد بدون أقتباس

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و ناروتو شيبودن (معاذ)
والصفحُ لا يحسنُ عن محسن * وإِنما يَحْسُنُ عن جاني
(هرم)

سافر ناصر علشان يتفاهم مع عيلة المحمدي و يصالحهم علي عيلة العطار و ناصر سافر لوحده و مخدش معاه حد و خد معاه عربية مصفحة من عربيات الجعفري الخاصة و خد معاه المسدس بتاعة و بندقية قنص اسمها دراغولوف وحتة m16 وكام خزنة رصاص لكل سلاح فيهم و اتصل علي فراج المحمدي و بلغه انه هيزورهم النهاردة و مقالش اي اسباب واتصل و حجز غرفة في فندق علشان يبيت فيها.

ووصل ناصر و قابل فراج و كان معاه اخواته و ولاد عمه و قاعدين في بيتين كبار جمب بعض بيت لاخواته و بيت لولاد عمه و عليهم حراسة شديدة لحماية افراد العيلة رجالة بسلاح مش بتنام و رحبوا بناصر ترحيب يليق بالدراع اليمين للكبير و حضروا وليمة اكل و كلوا مع بعض و شربوا الشاي و طلب ناصر من فراج انهم يتكلموا لوحدهم و طبعا فتح معاه الموضوع و طلب منه انهم يتصالحوا علي عيلة العطار و توحيد المصالح فراج كان دماغه ناشفة و رفض رفض قاطع و ناصر طلع التليفون و اتصل علي شخص و قاله نفذ بعدها بخمس دقايق تليفون فراج رن و شخص كله و قاله الحماية اترفعت من عليك بامر من الكبير فراج اتعرب في جلده لان كدا حاله هيقف و كمان هيقابل مشاكل كتير و ناصر بصله و ضحك و قاله طب كدا لسة رافض بردو
فراج ادايق و اتعصب وقاله انت بتلوي دراعي

ناصر : بكل هدوء انا مش بلوي دراعك بس انا بعرفك نتيجة رفضك لاوامر الكبير و انت عارف ان امره نافذ احنا مش بنقولك ارجعوا حبايب و صحاب من تاني كل المطلوب منك انكم ترجعوا المصالح و الطريق الشرقي يتفتح ما بينكم تاني و تشتغلوا مع بعض انتوا في السلاح التقيل و هما في السلاح الخفيف و يبقي التبادل مشترك و بدل ما انتوا كل شوية بتبلغوا الحكومة عن بعض و توقعوا رجالة من هنا و هنا قولت ايه؟

فراج : افكر و ارد عليك و اشاور علي اخواتي و ولاد عمي

ناصر : قاله معاك 24 ساعة و ترد عليا و انا منتظر ردك و مش هسافر الا لما اخود ردك

سابه ناصر و مشي من غير ما يستني رده و هو في طريقه للفندق لاحظ عربية ماشية و راه و عرف انهم تبع فراج و وصل الفندق و طلب غرفة اضافية لانه منتظر ضيوف و محدش يعرف بيها لان الضيوف اشخاص مهمين و دفع تيبس للموظف لضمان السرية و خد مفتاح الغرفتين و الناس الي كانت ماشية وراه كانوا 3 اشخاص دخلوا الفندق و سالوا عن رقم غرفته و الموظف قالهم هو لسة طالع دلوقت غرفة رقم *** و سابوه و طلعوا و كان ناصر راح غرفة الضيوف و هي غرفة مقابلة للغرفة بتاعته و فتح باب غرفة و سابه مفتوح علشان يبقي سهل دخول اي حد من غير مفتاح و قعد متابعة حركة الطرقة لغاية اما حس بحركة و بص من العين السحرية لقي 3 اشخاص بيدخلوا الاوضة دخلوا و قفلوا الباب و هو خرج و دخل و راهم و عينك متشوف الا النور دب طاخ رزع و تخبيط في التلاتة خلاهم حنة و ربطهم التلاتة و حط علي بقهم لزق من الطبي بتاع الخروج موجود في شنطة الاسعافات الي في الغرفة و سابهم لتانية يوم و كل الي يفوق يديله علي دماغه و نزل اشتري بخاخ منوم يهد جبل و مدته طويله و رجع و بخ عليهم نيمهم خالص و لبس بنطلون و تيشرت و خد سلاحه و نزل و كان حالف ليعلم علي فراج و فعلا راح علي بيت فراج و ركن عربيته بعيد و خد سلاحه و ركبله كاتم صوت و خد في ايده 14 طلقة و اتسلل لكل غرفة في البيت و ساب جمب كل واحد فيهم طلقة علي الكومود يصحي يلقيها في وشه لغاية لما وصل اوضة فراج و حط الطلقة و كتب ورقة فيها (الرد وصل) و خرج من غير ما حد يحس بيه و رجع الفندق و رش عليهم مخدر تاني و نام شوية يريح جسمه من تعب الطريق و الي عمله .
تاني يوم قام الكل مفزوع من النوم لما شاف الطلقة و فراج عرف ان دا ناصر و هو الي عمل و اجتمع مع ولاد عمه و اخواته و عرفهم ان الي عمل كدا ناصر و الي يقدر يدخل بيوتنا من غير ما حدي حس بيه يتخاف منه و كان قادر انه يموتنا علشان الحركة الغبية الي عملتوها معاه بكدا هو علم علينا ولازم نوافق علي طلبه و نتصالح مع عيلة العطار و كمان الكبير رفع عننا الحماية يعني هنموت هنموت قولتوا ايه الكل قاله الي تشوفه يا كبير احنا موافقين عليه

اتصل فراج علي ناصر و قاله احنا موافقين و ياريت تشرفنا بزيارتك و نحل كل الخلافات .

ناصر خد عربيته و راح لفراج و الكل قابله و هما مرعوبين منه و خايفين منه بسبب الي عمله و ناصر قال لفراج ابعت حدي جيب رجالتك من الفندق متكتفين هناك و اوعي تفكر تعمل حركة زي دي تاني و الا هنسفك انت و عيلتك و لوحدي
فراج : مش هتتكرر تاني و اعتبرها غلطة غير مقصودة

ناصر : تمام انا هبلغ عيلة العطار انكم هتعملوا الصلح ولو فيه غدر صدقني هتتمني الموت و دا كلام الكبير مش كلامي
اتصل ناصر علي الحاج ابراهيم العطار و بلغه ان عيلة المحمدي وافقوا علي الصلح و هيتم عمل الصلح في قصر الكبير الي في الصعيد و يتفقوا علي كل الشروط و دي هتبقي مسئولية الكبير و طمنه ان كل شئ هيبقي تمام و مفيش داعي للخوف او القلق لكن ناصر من جواه قلقان و مش مطمن لعيلة المحمدي

و ناصر سابهم و راح مكان معين في الصعيد علشان يقابل اللواء زين هما متفقين عليه و كان في رسالة في غرفته الي في الفندق مكتوب فيها wellcom naser و هو فهم ان دي اشارة من زين علشان يقاله و اتحرك علي المكان فورا و اتاكد ان مفيش حد مراقبه و وصل و لقي اللواء زين في انتظاره .
اللواء زين : شرفت يا بيه ايه الي انت عملته دا يا ناصر
ناصر : عملت ايه بس يا فندم انا ماشي حسب المطلوب مني
اللواء زين : ازاي تدخل بيت المحمدي بالطريقة بتاعتك دي انت كدا بتكشف نفسك
ناصر : يا فند.....قاطعه زين : بلا يا فندم بلا زفت اوعي تعرض نفسك للخطر تاني مفهوم اهم حاجة انت
ناصر : وحشتني يا بابا
زين :و انت كمان وحشتني (و خده في حضنه) انا خايف عليك و مش عاوزك تتضر و اهم حاجة عندي انت مش المهمة كلها
ناصر : انا عرفت المطلوب كله يا فندم و مستني اشارتك
زين : خليك زي ما انت شغال علشان تعملك قرشين حلوين و كمان عجبني الصلح الي هتعمله بين عيلة العطار و المحمدي عاوزين الدنيا تهدي في الصعيد و الشغل كله يتحول للطريق الشرقي علشان يبقي عندنا علم بيه و حاول تقترح علي همام بان ابن ابراهيم يتجوز بنت فراج و ابن فراج يتجوز بنت ابراهيم و يبقي بينهم نسب علشان تضمن عدم وقوع العلتين في مشاكل دول اكبر عائلات الصعيد و مش عاوزين مشاكل. تاني بينهم كفاية القلق الي حصل السنين الي فاتت و متنساش يا ناصر المجلس عين ليك ظل علشان يبقي في ظهرك و يحميك وقت اللزوم(و الظل دا يا جماعة المجلس بيعينه في المهمات الصعبة و الي مكلف بيها اشخاص مهمة زي صقر لضمان سلامته و هنفهم دا كله في وقته)
ناصر : يا فندم انا كنت ناوي علي كدا متشغلش بالك بموضوع الصلح علشان حاسس ان فراج ناوي الغدر و اما بالنسبة للظل انا مش محتتجة و اتمني ان حضرتك تطلب الغائه
زين : اسمع الكلام و متنساش يوم الصلح تلبس واقي ضد الرصاص و بطل العادة السيئة دي و خاف علي نفسك شوية و يلا لازم ترجع القاهرة علشان بسمة محتجاك جمبها ولو احتجت حاجة هتلاقي الدكتور عمر هناك هوا معاه تصريح بكل شئ و كمان هيجلها دكتور من دكاترة المجلس يعكلها العملية و كمان في شحنة سلاح جاية و كمان عاوزين نعرف تفاصيلها و الاهم انك تعرف المصدر بتاعها منين
ناصر : تمام يا فندم اعتبره اتنفذ و بجد شكرا ليك يا بابا علي كل حاجة بتعملها معايا
زين : يلا بقي و بطل رغي و خود بالك من نفسك يا صقر مش عاوز غلط ١٪
وسلموا علي بعض و مشي ناصر و اتجه لقصر الجعفري
ووصل القصر بعد طريق سفر متعب و دخل اوضة نام فيها و صحي تاني يوم علي مرام بتصحيه و بتقوله انا شوفتك و انت جاي امبارح فسيبتك تريح و عديت عليك علشان نروح المستشفي لبسمة و علي فكرة زعلانة منك اوووي
ناصر: (بيفتح عينه بالعافية ) كفاية رغي حرام عليكي مش شايف قدامي استنيني بس ربع ساعة و اكون جاهز
و فعلا ربع ساعة و كان ناصر جهز و خد مرام و راخوا محل لعب ***** و اشتري لعب كتير و مرام اشترت عروسة لنفسها و قالتله حاسب عليها بقي وضحكت ضحكة ***** ههههههه
و اتحركوا و راحوا علي المستشفي و دخل علي بسمة
ناصر : بسومة حبيبة قلبي و حشاني كتير اوووي و حقك عليا كان عندي شغل و اتاخرت عليكي بس انا عارف انك هتسامحيني علشان انتي حبيبتي و جبتلك لعب كتير اووووي و جاي يخدها في حضنة ادته ضهرها
بسمة: مخصماك يا ناصر انت وحش و مش هكلمك تاني
ناصر
ناصر : هو انا اقدر علي زعل القمر طب اطلبي اي حاجة و انا هعملهالك
بسمة : (بنظرة طفلة و حاطة صوبعها عند بوقها) عاوزة اشوف ماما يا ناصر
ناصر و مرام الدموع نزلت من عينهم غصب عنهم و خدها ناصر في حضنه و فضل يعيط بحرقه و مرام مقدرتش تمسك نفسها و قعدت في الارض تعيط زي *******
ناصر : ماما راحت عند **** يا حبيبتي
بسمة: يعني مش هشوفها تاني يا ناصر و بتعيط و الدموع بتنزل علي خدها من شدة الحزن علي امها
(تخيل كدا يا صديقي طفلة امها تموت من غير ما تشوفها و كمان ملهاش حد غيرها احساس صعب جدا و **** ما يكتبه علي ابدا)
ناصر : مش انتي بتحبيها
بسمه : اها
ناصر : ادعيلها يا حبيبتي و انا هفضل جمبك يا حبيبتي و من النهاردة انتي هتبقي بنتي و اختي و صاحبتي و البت الهبلة الي هناك دي شايفة بتعيط ازاي علشان انتي بتعيطي لو بتحبيها اسكتي
بسمة : متقولش عليها هبلة انا بحبها و هقولها يا ماما و بتعيط جامد
ناصر : شاور لمرام تيجي تقعد جمبها و تبطل عياط و تحاول تهديها شوية
مرام : مسحت و شها و بطلت عياط و راخت خدتها من حضن ناصر لحضنها و قالتلها قولي الي نفسك فيه بس اهم حاجى تبقي كويسة و تبطلي عياط و كمان هتفضلي تعيطي و تسيبي اللعب الحلوة دي تعالي نلعب بيها انا و انتي و سيبك من الواد الرخم دا احنا الاتنين مخصمينه
و هديت بسمة و الموضوع هدي شوية و حاول ناصر و مرام يفضلوا جمبها لغاية اما تهدي خالص و فعلا هديت و بقت الي حد ما كويسة و قضوا اليومين الي قبل العملية مع بسمة ضحك و لعب و هزار و اشاعات و تخاليل علشان العملية و ليلة كبيرة سعادتك المهم جيه يوم العملية و بسمة دخلت العمليات و ناصر و مرام واقفين بيدعولها و ناصر حرفيا هيموت من القلق علي البنت و عمال يدعيلها و تشوفه ما يبنش عليه وملامحه هادية و طبيعية جدا و خرج الدكتور من غرفة العمليات و جري عليه ناصر و مرام
و الاتنين في نفس واحد خير يا دكتور
الدكتور : الحالة ......... يتبع
و كدا يكون الجزء خلص و انتظر رايكم و دعمكم ليا و الي اللقاء في الحزء القادم
اهو

جامد يا هرم
استمر🤍

• عجبني
قصه جامده جدا وكمان احداثها مترتبه كويس
وكمان باين انها هتطول بس انت عالمي👏🤝

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: 『😈』
قصه جامده جدا وكمان احداثها مترتبه كويس
وكمان باين انها هتطول بس انت عالمي👏🤝
حبيبي يا غالي تسلم علي كلامك المشجع دا و بجد فرحتني و اول الاسبوع الجاي انتظر الجزء الجديد🌹🌹❤❤

• حبيته
التفاعلات: the shehab
الأجزاء الاخيره دي صغيره اوووي ياكبير
السلسله هتخلص وانت لسه ف الفلاش بتاع صقر 😂😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%